konec

S ohledem na nízký zájem a totální ignoraci vlastní komunity, jsem se rozhodl tento projekt k 25. 02. 2019 zakonzervovat a po mnoha letech zároveň ukončit své veškeré aktivity spojené s Amiga platformou a její českou komunitou.

Stránky jako takové budou fungovat dále, nicméně zde už nebude přibývat žádný obsah, nebude možné komentovat, ani registrovat nové účty.
Pokud si budete přát vymazat z těchto stránek jakékoli informace o své osobě,
můžete mně i nadále kontaktovat na e-mailu uvedeném v zápatí stránek.

Pro toto řešení jsem se rozhodl po velice těžkém rozhodování a s opravdu těžkým srdcem uzavírám tuto 14 let trvající etapu svého života.
Asi bych v této práci pokračoval ještě mnoho let, ale ignorace vlastní komunity je nadále neúnosná.

Zároveň bych rád požádal "administrátory portálu" Amigamortal.cz, aby se opět nesnažili vykrádat obsah tohoto webu.

MAGIC OWLS

Skupina Magic Owls v průběhu roku 1994. Do širšího povědomí se dostala vydáváním diskmagu Magic a působením na československé scéně. V tomto počátečním období byl kolem diskmagu Magic a scény jako takové nejaktivnější MaX (Richard Max).

Přibližně v letech 1995 - 1996, kdy začala scéna pomalu umírat, se začala skupima Magic Owls postupně transformovat a působit v komerční sféře. Postupně začali pracovat na různých herních projektech. Prvním z nich byla vývojová verze projektu TRIF. Ten byl nakonec zavržen částečně z motivačních důvodů a také proto, že se dostal do technické a kreativní slepé uličky.

V polovině roku 1996 se skupina přetransformovala na vývojový tým Ablaze Enertainament a pod tímto názvem se začala pohybovat v herním průmyslu. V roce 1997 vydali svůj první titul pro Amigu nazvaný The Strangers. Jednalo se o Multi-player Beat-Em-Up hru, která zazářila a stala se nejúspěšnější hrou roku. O distribuci hry se postarala firma Vulcan Software.

V roce 1997, po dokončení prací na diskmagu Magic 1/97 se skupina opět soustředila na scene činnost a začala pracovat na novém demu pracovně nazvaném "Pulp" a novém slideshow "Magic Ray II". Ty však nakonec nikdy uvedeny nebyly.

Dalším herním projektem týmu Ablaze Enertainment byla realtime strategie Napalm: The Crimson Crisis. Ta byla na trh uvedena v roce 1999 a dodnes patří mezi jedny z nejlepších realtime strategie na naší platformě. Málo kdo však ví, že kompletní práva na tuto hru byly zvláštním způsobem předány kanadskému producentovi ClickBoom.

Následovala však doba, kdy to s Amigou šlo hodně rychle z kopce. Ablaze Enertainment tak již neměla důvod pro Amigu dále vyvíjet a svou část viny nesla také velká míra pirátství na Amize. Z obchodního hlediska už proto nebyl důvod pokračovat v činnosti a tým se nadopro rozpadl.

You have no rights to post comments