VOBSAH           DalÓÉ           PŇedeÓlej           info           NEmod                     prefsy
logo

Rozhovor se Stuartem Walkerem z Digital Images

Amigu jsem začal používat v roce 1989 a zanedlouho potom, jsem dostal Amigu 1500. Miluji Amigu. Hrál jsem mnoho her a taky jsem pracoval s mnoha utilitami. Vždy jsem chtěl udělat nějakou počítačovou hru. Před několika málo lety jsem si koupil A1200, kterou dnes mám dost vybavenou. Toto byla moje příležitost začít vytvářet hry. Začal jsem používat Reality, ale tento program byl velmi limitován a nemoh jsem vytvářet to co jsem chtěl. Chtěl jsem vytvořit svou vlastní hru, a ne vytvářet hru v nějakým programu, který někdo udělal. Začal jsem se učit v Basicu. Když jsem byl už zkušený v kódování, rozhodl jsem se vytvořit Space Station a vydat ji jako PD hru. Byla vyhlášena jako PD hra měsíce v Amiga Formátu, ale chtěl jsem něco víc. Rozhodl jsem se zlepšit moje programové schopnosti a začal jsem se učit renderovat. Začal jsem dělat Space Station 3000 a to je vlastně doba, kdy Digital Images vznikl. Kontaktoval jsem Jochena Heizmanna aby udělal nějakou hudbu. Jsem v kontaktu s hodně vydavatelama zajímající se o Space Station 3000. Kontaktuji hodně jiných lidí, aby začali na nějakých nových hrách, který ještě nikdy nebyly na Amize viděny.

U PD her není třeba hru dokončit. Můžeš ji dělat kdykoliv chceš, ale když děláš komerční hru, tak to vyžaduje uvažování a 100% soustředění na tu hru. U komerčních her musíš stravit hodně času na prezentacích. U Space Station 3000 se musela opravit grafika, protože při prezentaci byla špatná. Nyní vypadá o dost líp.
Ale je určitě mnohem vzrušující a hodnotný dělat komerční hru.

Pro 3D beat 'em up byl napsán 3D engine. Nedávno jsme se rozhodli, že nepoužijeme hodně pohybů u bojovníků, tím pádem beat 'em up by mohla být hotova do 6 měsíců, ale rychle jsme se rozhodli strávit několik víc měsíců na vytvoření "inteligentního" grafickýho enginu, který by měl udělat věci velmi nápaditý. Tento engine se zpomalí na 680x0, ale na PPC se bude moct chlubit.
Digital Soccer byl už navržen, ale vzhledem k nedostatku programátorů, je tato hra zdržena dokud 3D engine pro beat 'em up nebude připraven. Mohli bychom začít dělat Jetstream, ale potřebujeme více programátorů.
Wipeout 2097 je nepatrně mimo náš cenový rozsah v tuto chvíli, ale doufáme, že prodej Space Station 3000 stejně tak i jiné naše 3D tituly, budou schopny financovat konverze několika her jako je Wipeout 2097, Tomb Raider série nebo Resident Evil.

Jeden důvod je, že Amigisti si můžou společně pomáhat, ať jsou kdekoliv na světě a lidé se můžou setkávat s jinými lidmi s podobnými zájmy. Toto je věc, kterou dělá Amigu zvláštní. Je to společenství a ne tlupa volů jako písíčkáři.
Jinej důvod jak jsi řekl je najít lidi s různými dovednostmi, kteří možná přijmou nabídku do Digital Images.

Myslím, kvůli titulům, který jsme slibivali. Chceme vydat tituly, který žádní jiní vývojáři nehodlají zkusit. Strávíme hodně času, aby jsme se ujistily, že naše tituly jsou nejlepší a chceme se ujistit, že Amiga se vzpírá proti PPC. Vyvýjíme software pro PPC, BVisionPPC atd. Doufáme, že budeme mít nějaký tituly připraveny pro super Amigu, až ty graf.karty atd. vyjdou. žádní jiní vývojáři nehodlají toto zkusit, ale jestli to nikdo nezkusí, pak super Amiga zanikne kvůli málo titulům.

Typ titulů, které vyvíjíme jste mohli už vidět na konzolích jako třeba PSX, ale Amiga je hodlá přemoct. Určitě má sílu, a proto to můžem udělat. Chceme přinést Amigu do 21 století a vrátit zpět všechny ty Amigisty co opustily Amigu ve prospěch PeeCee a PSX.

Upgrejdujte svůj hardware. Chcete důvod, aby jste si koupily PPC karty. Když upgrejdnete, aby jste hráli naše hry, jiní vývojáři nás budou následovat v našich stopách a budou vytvářet PPC software.

Přeloženo z AMIGA Flame.

BAD          

__________________________________________
 
 
.
 
Další ve frontě:
 
PaŇby   GunBee F99,   Wasted Dreams Preview,   Nové Gamesky,
 
  Genetic Species - Kódy,   Nostalgoška: Turrican II.


VokeCáVKy HarDWare WArEZ WorkBenchoviny KoDeŇiNa DeMa Gfx&Muzika VokecÁvky II
Vokecávky Hardware Warez WBoviny Kodeřina DeMa Gfx&Muz Vokecávky 2