Některý progy jedou pomaleji než by mohli jen proto aby běhali na prastarý legendární emcí68000. Prostě nevyužívaj funkce dvacítky a vejš. Třeba proto, že jsou postavený na nějakým konzervativním kódu překladače jako je SAS, Storm a tak. Dneska sice už mnohem míň než třeba v devadesátým čtvrtým, ale i tak se vobčas takovej soft najde.
Někdy v devadesátýmpátým roce se jistej coder 2-Cool/EX4 rozhodl nastartit assembler a změnit trochu svět....
No, a to se mu celkem zadařilo, jelikož zkodeřil čistě freewarovej "Patchfor020", kterej prostě dokáže spoustu nechutnejch nulkovech nemravností ze spustitelňáků vypatchovat ke všem rohatejm. 2-Cool tvrdí, že nárůst rychlosti takovýho úspěšnýho přepatchláka bude asi 15% - 20%. U raytracerů to může bejt vobčas znát... ;-]
Jestli disponuješ WorkBenchem 2.0+, MC68020+ & "reqtools.library" (hmm.. pokud je
mladší než 4 roky, měla by makat) a mírnou vodvahou, pak stačí PatchFor020 nakopčit někam
do cesty (pro míň znalý systému: cesta neboli PATH - to kam OS standartně šahá po progách, který pouštíš = aktuální
adresář + nastavený adresáře ve startovačce,... znalejm věci se vomlouvám..... pokud sem ti, ale řekl
něco novýho, hmmmm, začátečník co? Nebo nemáš rád manuály? ;-) v shellu nebo pseudoikonou z
WorkBenche ho nakopnout a vybrat si soubory, který má patch zmáknout ve filerekvestru, kterej je
typu multifile a to je velice vychytlý, protože stačí zmyšnout tlačana "VŠE" a
.....
Jo a nic se nepřepisuje. Pokud proběhnou nějaký ůpravy "PatchFor020" je uloží v souboru,
ktrej bude mít stejný jméno jako zdroj + koncofku ".020" (ehmmr,.. #?.020). #?.000 soubor
doporučuju nechat naživu a někam si ho zbakupit, jelikož...viz níž.
No, některej soft je na takovýhle akce dost citlivej, takže doporučuju vopatrný zacházení s tímhle nástrojem, protože společná meditačka s mr.GURU jistě vobčas potěší, ale třistakrát za půl hodiny, hmmr...to je zcela přesvědčivě příliš moc hafo nechutně zasraně přehnaný.
Ve voriginelním docu je sice nějakej seznam softu, kterej se může dvacítkově provětrat, ale ber to s rezervou, protože je tam třeba uvedená taky "bullets.library", kterou když sem patčnul, tak se vektoráky zvobrazovali jako černý rozmázle nepravidelný fleky. Dobrej zážitek byl taky s "Datatypes.library v43+", (taky bacha na "picture.datatype" !) ta po zdvacítkování fakovala naprosto na všechno a tím pádem šel celej datatypvoj systém k hlohu. Na Hipíka to taky nepouštěj - vobčas to má na WorkBench vliv typu Antarktida v zimě. To, že nejni dvakrát rozumný projíždět "PatchFor020" soft voptimalizovanej pro 030+ nebudu rozvádět, abych neurážel tvoji inteligenci.
Teď zas krapet z druhýho břehu:
MUI nejni až zas takovej hnůj, hlavně protáhlý tímle paetčem, Zlatýmu Edovi to taky celkem prospívá, DosContáč si taky neztěžuje a většina progů, hadlerů a knihoven dodávanejch s WorkBenchem ti problémy dělat taky nebude. ClassActy to popožene taky docela přesvědčivě...
A to ani nemusíš bejt něco jako P.P. ;)
Jestli si chceš přečíst #?.doc nebo to pustit, mrkni do Bonusu.
Myslím si, že je to sakra šikovnej, vhodnej & užitečnej patch. Trochu nebezpečnej, to je fakt, ale zase míň než pašovat marju z Venezuely a je u něj zdroják, což nepoučitelný štouraly nabeton rozjaří.
Hmm,stačilo.
BOLDA
Soupa 72 & Multisceňáky, WindowToFront 1.6 |
Vokecávky | Hardware | Warez | Kodeřina | Dema | Gfx&Muz | Pařby | Vokecávky 2 |