VOBSAH           DalÓÉ           PŇedeÓlej
 
logo

Duch v Mašině

Jestli žereš dema mimálně padesátiprocetně, tak si nabeton už někdy zakopl vo nějakej výtvor VenusArtu. No, jesli ne tak to je fuk. Poslední shluk bajtů made in VenusArt, kterej jsem zachytil do senzorů je "Ghost In The Mashine" (AMINET [CéDé třiadvacet] demo/aga). Záchyt to byl celkem labužnickej.

No, vono jinak bych vo tom asi do kláves nemlátil, i když teda zase, když by nebylo vo čem a chytil mě klávesoklobací komplexní absťák tak bych za sebe účině ručit nemohl. To, ale celkem nehrozí jelikož.......kurva, dost.

V zájmu smysluplnýho pokračování tohodle vokecu nahazuju CREDITZ:

K nahození si GITM (nešituj na mě, tu zkratku vyplodili Venušáci) vošáhne AGA, Motorolu (020+) a 4 MB FASTky a když to ve vejbavě tvý Amči nalezne tak to svý show rozbalí, leč Venušáci hlasitě|těžce|brutálně doporučujou šedesátku. Sakra, jste snad z Venuše? Nemám,...... holt nekradu a uran taky na zahradě těžit nemůžu.

Prej na třicítce běží hezky, no nevím,neviděl jsem to a klobám na rovinu: čtyřicítka se z toho mohutně potí.

No jo, prej to dělali na Gravity Party II '97 a papalo to udatnejch šestnáct megošů RAMky. No, vypadá to, že si Venušáci prožili prudký voptimalizační vorgie.
 
Pokud patříš ke šťastlivcům s gfx-fošnou Cyber#? tak nahodíš v řádce parametr "SMRQ" a můžeš to po patřičným zarekvestrování rozjet v cybergrafxu. Jinak demo zvládá ještě parametr "FPS", kterej je díky svýmu názvu z mý strany NO COMMENT (Proč? Ukazuje kolik tvá Amča zvládá Frame Per Second, fakt už v tom nehlodlám šlapat).

Tak jak?

Grafika voku zalahodí, muziku dost ŽERU. Ta grafika se dost posere až na čemsi co se podobá horský dráze, ale tam jde spíš vo ENGINE. Radši to vezvu vod titulků.
 
Duch v Mašině se zojiždí jako správná Venušárna vobvyklou znělkou a jakobyantickou voněcovícjakbystou. Pak začne na vobrazovce s pohledným modře laděným pozadím různě (prostorově) rotovat trojramený cosi a jako vypadá to chutně. Na to se na scénu vixchtí jakejsi, nejspíš feminoidní vobličej. Různě se pohupuje, sakra ta do toho fakt sedne, no a semtam nějakej svělokužel a vodlesk.

Hmm............dobrý.

Následuje podle mě nejžratelnější část, kde jakejsi maník v grafice, která vypadá jako by zdrhla z Q#?a, zdrhá - vodevřou se mu dveře 0lá hluboká devítka, vlítne do jakýsi místnosti, hned za ním něco jako rotvajler, kterýho pak maník (i přes protesty Marty & její party - Chcete mě?) dvakrát vosolí ze svý těžkokalibračky, což čokl zcela logicky nepředejchá. Až zatlačíš slzy smutku a rozmrzelosti z bezbřehýho a zbytečnýho násilí a přehnaný brutality, tak ti dojde, že na tohle všechno se díváš z takovýho jak říkaj Venušácký umělci Virtua3D pohledu.

Hned potom se rozjede divadlo vskutku zajímavý, čtyřicítku to utahalo jako Venca zdravotnictví. Plno barevnejch, rotujících (a nemůžou chybět ani morfující) kreací . Moc hezký........

Po podařeným pixu následuje horská dráha, která sice je z pěti miliard devítiset a třech celejch, pěti šestnáctin polygonů, ale tohle teda mít nemusím.

Sááákra! Pterodaktyl, dráček Soptík nebo kdo si to frčí do hnízda (no, možná taky ouplně do p...ryč) a bezelstně při tom kolem sebe mlátí svejma blánovitejma křídlama. Kamera ho voblítává ze všech nemožnejch ůhlů.....SAKRA TO JE NÁŘEZ ! NOE & BJSebo pekelně uměj.

No, pak už jen dost promáklý titulky a Virtua3D logo.

No, jo hromaděj se. Chce to už vypálit, hadr je naplech plnej. Tohle je další, který tam bude. A tahle muzika se z mý TOP PADESÁT jen tak nevytratí.

BOLDA          

__________________________________________  
.
 
Další ve frontě:
 
DeMA   Sen nebo Realita?, Jdu do ZOO!
 

 
VokeCáVKy HarDWare WArEZ WorkBenchoviny KoDeŇiNa Gfx&Muzika PaŇBY VokecÁvky II
Vokecávky Hardware Warez WBoviny Kodeřina Gfx&Muz Pařby Vokecávky 2