konec

S ohledem na nízký zájem a totální ignoraci vlastní komunity, jsem se rozhodl tento projekt k 25. 02. 2019 zakonzervovat a po mnoha letech zároveň ukončit své veškeré aktivity spojené s Amiga platformou a její českou komunitou.

Stránky jako takové budou fungovat dále, nicméně zde už nebude přibývat žádný obsah, nebude možné komentovat, ani registrovat nové účty.
Pokud si budete přát vymazat z těchto stránek jakékoli informace o své osobě,
můžete mně i nadále kontaktovat na e-mailu uvedeném v zápatí stránek.

Pro toto řešení jsem se rozhodl po velice těžkém rozhodování a s opravdu těžkým srdcem uzavírám tuto 14 let trvající etapu svého života.
Asi bych v této práci pokračoval ještě mnoho let, ale ignorace vlastní komunity je nadále neúnosná.

Zároveň bych rád požádal "administrátory portálu" Amigamortal.cz, aby se opět nesnažili vykrádat obsah tohoto webu.

kLik

Nápad na vznik této skupiny dostal v květnu roku 2015 Jack-3D (Voňka Jan), který tímto opustil skupinu ArtWaY, kterou už nechtěl zamořovat svými demy pro PC platformu. Nápad na její založení už měl od roku 2012, což se o tři roky později stalo zkutečností. Název kLik (“click”) má znamenat že dema nevytváří, jen je tvoří pár kliknutími myší. Veškerá tvorba totiž probíhá pomocí demo sckriptů, což je ovšem jen cesta jak nějaké demo vytvořit.

A veškerá tvorba jeho dem pro PC platformu i pod hlavičkou skupiny ArtWaY, byla vždy věnována Amize jako takové. A ačkoli Jack-3D není sám programátorem, snažil se najít nějaký způsob jak něco vytvořit. A tuto možnost mu daly scripty pro tvorbu dem. A to není důvod tuto tvorbu považovat za něco méně cenného. V nadšení pro demoscénu jako takovu není v naší komunitě nikdo nadšenější, než právě Jack-3D. Jako hudebníka se mu podařilo získat Lookeho (Táborský Lukáš), který jeho demům poskytuje ten pravý zvuk.

V roce 2016 se skupina opět vrátila k Amiga platformě a Karate scriptu, kdy vytvořila své první demo - nedemo na scene akci Function 2016.

You have no rights to post comments