Magic Owls

Skupina Magic Owls v průběhu roku 1994. Do širšího povědomí se dostala vydáváním diskmagu Magic a působením na československé scéně. V tomto počátečním období byl kolem diskmagu Magic a scény jako takové nejaktivnější MaX (Richard Max).

Přibližně v letech 1995 - 1996, kdy začala scéna pomalu umírat, se začala skupina Magic Owls postupně transformovat a působit v komerční sféře. Postupně začali pracovat na různých herních projektech. Prvním z nich byla vývojová verze projektu TRIF. Ten byl nakonec zavržen částečně z motivačních důvodů a také proto, že se dostal do technické a kreativní slepé uličky.

V polovině roku 1996 se skupina přetransformovala na vývojový tým Ablaze Entertainment a pod tímto názvem se začala pohybovat v herním průmyslu. V roce 1997 vydali svůj první titul pro Amigu nazvaný The Strangers. Jednalo se o Multi-player Beat-Em-Up hru, která zazářila a stala se nejúspěšnější hrou roku. O distribuci hry se postarala firma Vulcan Software.

V roce 1997, po dokončení prací na diskmagu Magic 1/97 se skupina opět soustředila na scene činnost a začala pracovat na novém demu pracovně nazvaném "Pulp" a novém slideshow "Magic Ray II". Ty však nakonec nikdy uvedeny nebyly.

Dalším herním projektem týmu Ablaze Entertainment byla realtime strategie Napalm: The Crimson Crisis. Ta byla na trh uvedena v roce 1999 a dodnes patří mezi jedny z nejlepších realtime strategie na naší platformě. Málo kdo však ví, že kompletní práva na tuto hru byly zvláštním způsobem předány kanadskému producentovi ClickBoom.

Následovala však doba, kdy to s Amigou šlo hodně rychle z kopce. Ablaze Entertainment tak již neměla důvod pro Amigu dále vyvíjet a svou část viny nesla také velká míra pirátství na Amize. Z obchodního hlediska už proto nebyl důvod pokračovat v činnosti a tým se nadobro rozpadl.

You have no rights to post comments