The Best bookmaker bet365 Bonus

Дървен материал от www.emsien3.com

MAGIC OWLS

Skupina Magic Owls v průběhu roku 1994. Do širšího povědomí se dostala vydáváním diskmagu Magic a působením na československé scéně. V tomto počátečním období byl kolem diskmagu Magic a scény jako takové nejaktivnější MaX (Richard Max).

Přibližně v letech 1995 - 1996, kdy začala scéna pomalu umírat, se začala skupima Magic Owls postupně transformovat a působit v komerční sféře. Postupně začali pracovat na různých herních projektech. Prvním z nich byla vývojová verze projektu TRIF. Ten byl nakonec zavržen částečně z motivačních důvodů a také proto, že se dostal do technické a kreativní slepé uličky.

V polovině roku 1996 se skupina přetransformovala na vývojový tým Ablaze Enertainament a pod tímto názvem se začala pohybovat v herním průmyslu. V roce 1997 vydali svůj první titul pro Amigu nazvaný The Strangers. Jednalo se o Multi-player Beat-Em-Up hru, která zazářila a stala se nejúspěšnější hrou roku. O distribuci hry se postarala firma Vulcan Software.

V roce 1997, po dokončení prací na diskmagu Magic 1/97 se skupina opět soustředila na scene činnost a začala pracovat na novém demu pracovně nazvaném "Pulp" a novém slideshow "Magic Ray II". Ty však nakonec nikdy uvedeny nebyly.

Dalším herním projektem týmu Ablaze Enertainment byla realtime strategie Napalm: The Crimson Crisis. Ta byla na trh uvedena v roce 1999 a dodnes patří mezi jedny z nejlepších realtime strategie na naší platformě. Málo kdo však ví, že kompletní práva na tuto hru byly zvláštním způsobem předány kanadskému producentovi ClickBoom.

Následovala však doba, kdy to s Amigou šlo hodně rychle z kopce. Ablaze Enertainment tak již neměla důvod pro Amigu dále vyvíjet a svou část viny nesla také velká míra pirátství na Amize. Z obchodního hlediska už proto nebyl důvod pokračovat v činnosti a tým se nadopro rozpadl.

Složení skupiny

PřezdívkaCivilní jménoFunkceMěstoRočník
MaX Max Richard Grafika, swapper Michalovce, SK 1975
richard max thJeho prvním počítačem se stal v roce 1988 legendární Commodore 64, na kterém se poprvé seznámil s počítačovou grafikou. O dva roky později jí vyměnil za Amigu 500. Ta mu však brzy přestala vyhovovat a tak si pořídil Amigu 1200.

Dodnes působí v oblasti grafiky, grafického designu a multimédií. Ukázky z jeho prací naleznete na jeho stránkách.
Alex Šaffa Vladimír Hudba, organizátor, swapper Michalovce, SK 1974
saffa vlado thJeho prvním počítačem byl Didaktik Gama, po které následuvala Amiga 500 a nakonec Amiga 1200. Sám sebe nepovažoval za hudebníka, protože práci s Protrackerem sice rád měl, ale většinou nic kloudného dohromady nedal. V prosinci 1996 nakonec přešel na PC a od skupiny se distancoval

Studoval na Elektrotechnickej Fakulte TU Košice, kde získal inženýrský titul.
Bugs Hunčár Peter Hudba, grafika - -
emptyInformace nejsou k dispozici.
Emil The Maze Popovič Emil Coder Michalovce, SK 1978
emptyJeho prvním počítačem byl Didaktik Gama, který postupem let nahradila Amiga 1200. V prosinci 1996 nakonec přešel na PC a od skupiny se distancoval. Dnes je druhým společníkem firmy Cypron Studios.
d3mzee Demský Martin Hudba Michalovce, SK 1976
demsky martin thNadání pro hudbu měl už od svého útlého mládí. Jeho prvním počítačem byl ZX Spectra, na které si vydělal na letní brigádě. Na něm paradoxně jako jednu z prvních apliací spustil program Orfeus Music Assembler. Avšak díky přátelům brzy objevil zvuk trojkanálového zvukového čipu AY-3-8910/12. Později si obstaral slavný polský Sound Tracker a po škole trávil nekonečné hodiny skládaním prvních „chiptunes“. V průběhu času si jeho děda od kamaráda pořídil zánovní C64 s disketovou mechanikou. Občas mu tak umožnil na něm spustit nějaký hudební software. Brzy si uvědomil, že C64 je na tom zvukově podstatně lépe než ZX Spectrum. Zlomové se stalo intro k hře Last Ninja III, kde byla perfektní „filmová“ hudba od Reyna Ouwehanda.

Svoje první dokončené skladby nahrával na kazetu. Než však přišel na všechny finty, jako například hardwarové obálky, tak většina aktivních lidí a scéně prešla na 16-bitové systémy jako Amiga nebo PC. To byl už skoro definitívní zánik osmibitů a ze scény se stala už jen minoritní skupinka lidí, kteří vydrželi. Vývojářské firmy se už orientovaly hlavně na 16-bity a s příchodem Amigy 1200 v roce 1993 už v podstate i na 32-bity.

Znovu začalo přesvědčování na nákup Amigy 1200. To už se jednalo o úplně jinou třídu a hned první den byl tak nadšený, že hned složil první track v OctaMEDu. Druhý, nazvaný In Medias Res, byl remixem dvoch famózních tracků, eden z výše zmíněné hry Last Ninja III a druhý To Be On Top ze stejné hry od Chrise Huelsbecka. Z něj už byli kamarádi nadšeni, takže se přes kamaráda dostal až na Aminet. Scéna byla neuvěřitelně silná, tvořila se dema, diskmagy, první pokusy o hry. Celou střední školu byl nadšený ze své postupně se rozrůstající kolekce skladeb. Šikovný hardwarový specialista mu na zakázku vytvořil 8-bitový sampler, který dokázal samplovat mono až do 56 kHz. Takže páteční večery trávil nahrávaním nejmodernějších housových skladeb z místního rádia, z kterých pak samplováním a stříháním „vytahoval“ jednotlivé nástroje. V době kdy začal pracovat s Ablaze Entertainment měl (1994-95) měl už k dispozici několik stovek MB vlastních samplů.

Bylo to celkem zajímavé období, protože v té době měl rozpracováno asi pět projektů (takže měl k dispozici spoustu vlastní hudby). Nakonec se však do úspěšného konce dostala jen hra The Strangers, kterou vydal anglický distributor Vulcan Software. Za první peníze si koupil synťák Yamaha s MIDI rozhraním, který mu zase vytvořil kamarád.

Začali pracovat na první vojenské strategické hře v reálném čase pro Amigu (Napalm). V té chvíli už začal vážně uvažovat Audio CD soundtracku, jelikož už potřebovali všechny 4 kanály pro zvukové efekty. Společně s týmem se zavřeli na dva týdny do své pracovní chytky. První MIDI tracky skládal ještě v osvědčeném OctaMEDu, respektive už v MED Soundstudiu. Časem mu však už obrovský počet stop dělal binec v hlavě, takže musel přejít na něco sofistikovanějšího. V té době byly na vrcholu sekvencery Music-X a Camouflage, takže si musel dobře rozmyslet, jestli bude investovat nemalé peníze do turbokarty Blizzard 1230/50 MHz a FastRam. Při jedné z návštěv jejich hlavního grafika dostal možnost vyzkoušet si MIDI/AUDIO sekvencer Cakewalk a sample editor SoundForge, z kterých mu poměrně dost spadla čelist. Hlavně při harddisk recordingu a možnosti použít MIDI nástroje a samply v CD kvalitě. Takže chtě nechtě, napříč hrdosti Amigu, musel skoro všechno prodat a přejít na PC.
Steve Pavelka Štefan Grafika Michalovce, SK 1978

stefan pavelka thJeho prvním počítačem byl Didaktik Gama. Později se přes kamarády dostal přes Amigu 500 až k Amize 1200. Steve působil od roku 1996 jako jeden z vývojářu Amiga her u firmy Ablaze Entertainment. V roce 2001, kdy Ablaze přešlo na vývoj her pro PC, byla založena firma Cypron Studios, kde působí dodnes jako výkonný ředitel.

Jako jeden z grafiků skupiny proseděl nejvíce času u DPaintu a Imagine. Společně s Maxem spolupracoval na grafice jejich první hry TRIF.

Sante Dvořák Dalibor Coder Humenné, SK -
dalibor dvorak thSlovenský coder, původem pocházející z Čech. Jeho prvním počítačem byl bratrancův Didaktik M, přes kterého se dostal k A600 a A1200. V roce 1998 opustil skupiny Fabiness a Magic Owls a připojil se k polské skupině Absurd, jako coder. Dnes pracuje jako IT specialista u firmy Telefónica O2 Business Solutions spol. s r.o.

You have no rights to post comments

Online bookmaker Romenia bet365