The Best bookmaker bet365 Bonus

Дървен материал от www.emsien3.com

REASON

Skupinu Reason založili dne 4.1.2000 programátor a muzikant jugoslávské skupiny iq2000 - God Jr. a český swapper a editor Subwork (Radek Hrdlička). O den později vychází první demo - Here We Are. Oficiálním sloganem této skupiny byla věta "No need to delete". Pod křídly této skupiny vycházely první čísla diskmagu Sabotage, který po rospuštění skupiny Láhve přibral zpět pod Horizontal Lamerz.

Složení skupiny

PřezdívkaCivilní jménoFunkceMěstoRočník
Asarhad Aleksandar Djordjevic Grafika, hudba New York, USA 1978
aleksandar djordjevic thK počítačům se dostal už ve svých 6. letech, kdy jemu a jeho bratrovi rodiče koupili ZX Spectrum 48K. Postupem let přešel na Amigu 500. I když je dnes profesionální grafický designer, k hudbě měl vždy blíž. Ke své tvorbě používal programy SoundTracker, NoiseTracker, ProTracker, Octamed, Octamed Soundstudio, DigiBooster, DigiBooster Pro, Fast Tracker a Buzz. Nikdy hudbu neskládal kvůli peněz a nikdy s tím ani začít nehodlá. Podílel se na tvorbě MME (Mind, Matter, Electricity) a Rage Against The Female.

Na scéně používal několik přezdívek - Safe, Notsafe, Black Lord, Sardaukar, Alex, Zzdedax 'Er Fedax, Zef a Asarhad. Zmínit musíme také jeho grafickou tvorbu. Tu tvořila hlavně tvorba log, pixelových a dalších upravených obrázků v PhotoShopu. Grafická tvorba mu o něco později pomohla nastartovat současnou kariéru v oboru speciálních efektů a grafického designu. Po tom, co začal pracovat v grafickém oboru, se oženil a přestěhoval se do USA. Dnes žije v New Yorku, kde vlastní firmu zaměřenou na tvorbu filmových efektů a grafický design.
cx8x - Grafika Jugoslávie -
emptyV letech 1998 až 1999 byl členem skupiny Iq2000, od roku 2000 působil ve skupině Reason.
Darkus Lee Harwood Hudba Velká Británie 1980
lee harwood thK počítačům se dostal někdy v letech 1988 - 1989, kdy mu jeho strýc věnoval Colecovision. Nejdříe se věnoval hraní her jako např. Vangard, Pacman a Megaforce. O něco později mu rodiče koupili vlastní počítač - Amstrad CPC 464. Na tomto počítači si pomocí BASICu začal prvně hrát se zvukem. I když se mu dařilo, nejvíce času stále věnoval hraní her. Začátkem devadesátých let mu prošly rukama herní konzole Sega Megadrive a Nittendo Gameboy. Tak to šlo až do roku 1993, kdy se mu podařilo získat vlastní Amigu. V roce 1994 se stal aktivním scenerem a začal tvořit hudbu v Protrackeru. Vše šlo dobře až do léta roku 2002, kdy se rozhodl Amigu prodat a koupit si PC.

V průběhu celé své činnosti na scéně pracoval téměř pouze s Protrackerem. Krátce se také snažil s programem Octamed, ale ten se mu nikdy moc nelíbil. Po přechodu na PC se rozhodl používat program Fruity Loops, i když se mu začíná líbit také program Skaletracker. V roce 2000 byl jedním ze dvou hlavních editorů diskmagu Devotion, který vycházel pod křídly skupiny Nah-Kolor. V průběhu svého působení na scéně vystupoval také pod přezdívkami Nemesis, Nemes!s a Monkus.

Přibližně kolem roku 2004 byl šéfem internetového nahrávacího studia Poise Records, které již v současné době není v provozu.
Deff Bro (Teis) Craig Bynum Hudba Německo 1975
deff bro thPoprvé se k počítačům dostal už v roce 1988, kdy u svého kamaráda uviděl Amigu 500, z které byl totálně fascinován. Netrvalo dlouho a domů si pořídil vlastní Amigu 500, na které jako většina lidí z počátku hrál jen hry. Postupem času si však všiml i demoscény a začal skládat hudbu. O něco později si pořídil Amigu 1200 a ve skládání hudby stále pokračoval. Hudbou byl totiž fascinován už od dětství a proto bylo jednoduché rozhodnutí, čemu se bude nakonec věnovat. Nicméně nikdy neměl možnost jí dát k poslechu někomu jinému. To se však změnilo v roce 1997, kdy potkal první lidi ze scény na BBS. Amigu používal až do roku 2000, kdy přešel na profesionální hudební vybavení. Ke skládání hudby používal nejvíce Protracker 2.3d. Kromě něj však vyzkoušel i Music Line Editor, Art Of Noise, THX/AHX, FastTracker II, Modplug Tracker a mnoho dalších programů i na PC.

V dnešní době se stále věnuje skládání hudby, nicméně už profesionálně. Jeho působení na scéně mu dalo hodně zábavy, přátel a pomohlo mu vylepšit jeho hudební schopnosti.
Factor6 Petřík Alan Hudba Mladá Boleslav 1976
factor6 thK počítačům se dostal v roce 1985, kdy jeho otec v Polsku koupil počítač Timex 2048 (klon ZX Spectra 48k). V té době bylo u nás nejvíce rozšířeno právě ZX Spectrum, takže nebyl problém sehnat programy na kazetách. Jako všichni ostatní, nejdříve se věnoval jen hraní her až o něco později se začal věnovat programování v BASICu.

Pokud bychom měli vyjmenovat všechny počítače, které vlastnil, byl by tento text na několik stránek. Zkráceně lze tedy říct, že v roce 1985 vlastnil Timex 2048, v roce 1992 koupil od kamaráda Commodore 64, který o rok později prodal a koupil si Amigu 500 (postupem doby vlastnil také A1200, A500+, A600 a A4000).

O další rok později si začal hrát s programem ProTracker 2.2 a začal se snažit tvořit hudbu. Ta se naštěstí jeho kamarádům líbila, tak se jí začal věnovat více. V roce 1996, když už byla situace kolem Amigy beznadějná, přešel na PC 386. Zde vytvořil několik modulů v programu ScreamTracker. V roce 1994 se začal aktivně věnovat scéně na ZX Spectrum. Společně se svým přítelem Tulebym tak založili vlastní scene skupinu nazvanou E.S.A. (Excellent Spectrum Aces). Factor6 si opět koupil ZX Spectrum a rozhodl se prodat Amigu. Na Amize používal ke své tvorbě programy Protracker a o něco později také Octamed a další. Na C64 používal několik programů, ale skončil u TFX editoru české produkce. Na ZX Spectru používál český program SQ-Tracker, který v poslední době vyměnil za crossplatformní Vortex Tracker II.

V roce 1997 odešel na civilní službu do Prahy, kde měl k dispozici také internet. Tam začal pokoukávat i po jiných scénách, třeba PC a taky Commodore 64. Po čase se stal členem C64 skupiny Anubis. Na Amiga scénu vstoupil až v roce 2000. Původně kontaktoval Láhveho, jestli by ho nevzal do skupiny Horizontal Lamerz, ale on v tu dobu rozjížděl velmi slibný projekt Reason a tak byl vzat tam. Vždy však tíhnul k osmibitům a atmosféra na Amiga scéně u nás se mu nelíbila. Nicméně ani tak jí neopustil a dodnes je členem skupiny ArtWaY. Ještě dnes má doma několik Amig a občas je zapíná (i když nyní spíše tvoří 4kanálové moduly v crossplatformním ProTrackeru 2.3 pro Windows/Mac). Díky Amize se tak alespoň dostal k trackerům, což využívá dodnes při své další tvorbě.

V průběhu let byl také aktivním členem skupin Anubis (C64), E.S.A. (ZX Spectrum), Horizontal Lamerz (Amiga), K3L (ZX Spectrum), Phantasy (ZX Spectrum/C64/Amiga), Raiders of the Lost Empire (C64). Dodnes je členem stále aktivních skupin ArtWaY (Amiga), Gemba Boys (ZX Spectrum) a Tropyx (C64).

Za zmínku stojí také jeho hudba k demu Batman Forever (pokračování amigáckého Batman Vuelve od Batman Group) na platformě Amstrad CPC z roku 2011. Dnes pracuje v IT odvětví. Pravidelně navštěvuje osmibitovou párty Forever na Slovensku a různé české retropočítačové akce, jako je např. ByteFest v Praze.
Fob (Phob) Štefek Petr Grafika Vsetín 1977
petr stefek thJeho prvním počítačem byl Didaktik Gama, který po nějaké době nahradila Amiga 500. Nakonec skončil s Amigou 1200. Na Amize nejvíce používal programy Deluxe Paint a Brilliance.

Jeho rozhodnutí prodat Amigu a ukončit svoje působení na scéně ovlivnila nakonec doba, kdy se na Amize už se nedalo dělat, vývoj se posunul a on našel práci v herním průmyslu. A tam bych s Amigou moc neuspěl. S Amigou tak postupem času přirozeně skončil a začal se věnovat grafice na PC.

Grafika jeho práci nakonec dost ovlivnila, dokonce i dnes má stále rád pixelart. Od roku 2000 pracoval jako grafik u firmy Pterodon na hrách Vietcong I. a Vietcong II. Po sedmi letech však Pterodon nakonec koupila firma Illusion Softworks, kde pracoval na zrušené hře Moscow Rhapsody. V roce 2009 však z firmy odešel, neb mu to prý už lezlo na mozek. Následující rok pracoval u firmy Blue Pixel, odkud nakonec sám odešel. Dnes žije v Brně a živí se jako grafik na volné noze.
Gizzy - Hudba - -
emptyInformace nejsou k dispozici.
God Jr. Toyzan Shandor Jr. Coder, hudba Jugoslávie -
emptyInformace nejsou k dispozici.
Ham Héctor Alarcón Martínez Coder, hudba Španělsko -
emptyInformace nejsou k dispozici.
LCR Grzegorz Ociesa Hudba Polsko 1982
lcr thK počítačům se dostal ve svých 14. letech, kdy mu rodiče koupili Amigu 500. Na ní se věnoval jako všichni ostatní hlavně hraní her. Až o něco později, kdy si pořídil Amigu 1200, se začal zajímat o tvorbu hudby. Na Amize používal pro skládání převážně program DigiBoosterPro, po přechodu na PC si oblíbil program ModPlug. Dodnes spoluorganizuje label, který založil Láhve - Liquid Skies Records.
Malmis (Malmix) Mikael Malmsten Hudba, grafika Švédsko -
malmix thInformace nejsou k dispozici.
Subwork (Láhve) Hrdlička Radek Swapper Brandýs nad Labem 1977
hrdlicka radek thJeho prvním počítačem se v roce 1988 stalo ATARI 800 XL, které si po letech vyprosil a rodiče mu jej pořídili na Vánoce. Do té doby se na něj jezdil občas dívat ke svému strýci, který byl počítačový nadšenec. Chvíli si na něm jen hrál, ale pak zkusil programovat. Pod hlavičkou Adventronic System na něm vytvořil textové hry jako například trilogii Malého caparta (Dobrodružství malého caparta, Poprask v Caparticích a Malý capart se vrací) a započatou, ale nedokončenou sérii s názvem Normální život.

O několik let později si jel pro Amigu 500+. Mezi jeho první hry patřil The Secret of Monkey Island a Hostages. Z Amigy 500+ už byl jen krůček k Amize 1200, kterou si postupně dovybavil Blizzardem 68060.

Někdy kolem roku 1999 jej kontaktoval Hologram kvůli jeho textovým hrám a byl vlastně jeho zasvěcencem do demoscény, která ho fascinuje dodnes. A právě Hologram jej přivedl také ke scéně. A to nejen obrazně, ale v podstatě i fyzicky. Jednou spolu vyrazili na Workshock do Votic, kde se následně seznámil s Vertical Syndicate, Boldou, ENIFem a dalšími (následně) zakládajícími členy Horizontal Lamerz. Id (Tomáš Řihošek) z Verticalu mu ukázal, že existuje swap a dokonce že víc žije v zahraničí. Tak Láhve využil trochu té angličtiny, kterou se naučil na základce a postupně pronikal do swapu. Bylo to ostatně to jediné, čím podle sebe mohl být scéně prospěšný, protože nic jiného neuměl. Nešlo mu kódování, v grafice byl levej a hudebníky vždycky obdivoval, ale jeho pokusy skončili tragicky, tak toho nechal.

Uměl jen psát, tak upravil Top Secret, což byl jeho nápad, který vznikl dávno před jeho "vstupem" na scénu. Kluci z HLA mu následně pomohli z jeho diskmagu udělat reprezentační mag. Možná si někdo vzpomene (kromě Boldových typických enginů) na komiksové kresby od Richmonda. Vrcholem všeho byl packmag Sabotage, který byl šířen striktně snail-mailem, čili na disku zaslaným klasickou poštou. Trvalo několik let, než si někdo Sabotage troufl uploadnout na internet.

Jeho přezdívka začala vznikat v dobách prvních Top Secretů, kdy byl težký diskofil, takže si dlouho říkal "DJ". Pak mu někdo nakukal, že Radek je v angličtině "Rave". Tak změnil nick na "DJ Rave". Dizzy ho však začal oslovovat jinak. Říkat mu "Rejve" mu připadalo podivný a tak mu začal říkat "Rave" (tak jak se to píše). Po nějaké době mu ale začal říkat ještě podivněji: "Ráhve". Tak mu Radek povídá: "Tak mi říkej aspoň Láhve, je to český a má to celkem logiku... a je to i docela originální". A od té doby se se zapsal do srdcí všech fanynek a fanoušků Top Secretu jako Láhve. V říjnu 2000 si změnil přezdívku na Subwork, což mu vydrželo až do února 2001, kdy se opět vrátil k přezdívce Láhve.

Důvodem opuštění scény a prodeje Amigy byla asi kombinace věku, který už smrděl rodinným životem (i když na něj došlo prakticky až za dalších deset let) a zvláštním úpadkem kvality demoscény. Amigu prodal až v době, kdy se stěhoval do vlastního, což bylo docela dlouho po jeho omezení působení na scéně (na Resetkání 2011 v Brně).

Jeho působení na scéně mu dalo do života celkem dost, i když s jeho povoláním to moc nesouvisí. Dnes se živí sázením časopisů a knih pro vydavatelství Mladá fronta. Top Secret mu k tomu asi nepomohl, ale zůstal mu jakýsi druh preciznosti nebo tendence dotáhnout věci do konce. Tak jako tak mu demoscéna dala možnost vidět, že spousta věcí se dá dělat zadarmo a jen z nadšení. Možná i proto má dnes vlastní ochotnický divadelní soubor Divadlo bez debat, který založil začátkem února roku 2016 se svou ženou a divadelní kolegyní.

Dodnes vzpomíná na první snaily od Holograma, nekonečné dopisování s Boldou, výrobu Top Secretu formou “teambuildingu” na chatě kdesi v hronovských lesích, pamatuje si permanentně zkouřeného Boldu, noční putování Hronovem s Dizzym, jeho první demoparty Workshock (Jirky Plačka), výpravu na polské parties, výlet na jednu z posledních Mekka Sympozií v Německu a ještě donedávna fungující MIP Párty (Vertical Syndicate) na Sycheráku. Bylo to krásné období plné kamarádů, zajímavých talentovaných lidí a potěšilo ho i krátké působení ve Scoopexu. Nejde zapomenout také na Apocalypse párty u nás v Brandýse v hospodě, kam se jim podařilo dostat asi dvacet polských kolegů.

Dnes jeho život patří divadlu a v poslední době i rodině, protože se v roce 2015 oženil a 2. června 2017 v 0:47h se jim narodil syn Daniel (3060g, 50cm).
Tripper Ville Sarell Hudba Finsko 1978
tripper thS počítači už vyrůstal od malička, jelikož jeho otec byl jejich obrovským fanouškem. První počítač, ke kterému se dostal, byl klasický Sinclair ZX Spectrum. V té době byl však ještě hodně malý a neměl z toho moc rozum. Jeho opravdu prvním počítačem se stal v roce 1984 až 1985 počítač Sinclair QL, na kterém hrál hlavně hry. Následovala Amiga 500 na které hrál hlavně hry, učil se pracovat s hudbou, animacemi a grafikou (samozřejmě v DPaintu). Po přechodu na Amigu1200 věnoval hodně peněz na její masivní rozšíření. V té době se již hodně zajímal o hudbu, internet a samozřejmě také hry.

Při své tvorbě na Amize používal mnoho let program ProTracker 2.2, až nakonec v roce 1999 přešel na DigiBooster. V současné době se plně věnuje práci pro Liquid Skies Records.
Zito Marc Oberst Hudba Německo 1979
zito thO počítače se zajímal už od útlého mládí, kdy si ještě nemohl koupit vlastní. Přibližně v roce 1987 trávil většinu svého volného času po škole u svého kamaráda, který měl doma Commodore 64. Na něm hráli hlavně hry. Na vánoce roku 1991 dostal od rodičů vlastní Amigu A500. Stejný rok změnil také školu, na které se seznámil s dalším kamarádem jménem Friedhelm, majitelem další Amigy A500. Ten mu ukázal tvorbu hudby a prakticky ho dostal na scénu. Jeho přezdívka byla Ed/Red Tiger Inc. Společně s ním získal první zkušenosti se scénou, což v podstatě znamená, že získal kontakty k získávání nových dem a warezu. První demem které viděl bylo již legendární Megademo od Red Sector.

Scénou byl hodně fascinován, ale sám nic moc neuměl. Proto dlouhou dobu jen sledoval každé demo, intro nebo cracktro, které se mu podařilo získat. Po nějaké době si začal hrát s tvorbou grafiky a skládáním hudby. To vše až do roku 1997, kdy se začal věnovat swappingu. To byl v podstatě jeho první skutečný kontakt se scénou jako takovou. O něco později se začal na Amize vážně věnovat skládání hudebních modulů. Nejprve používal Noistracker 2.0 a Soundtracker 3. O něco později si hodně oblíbil Protracker 2.1 a ještě o něco později Protracker 2.3D. Zkoušel si také hrát s programem DigiBooster, v kterém vytvořil několik AHX modulů, ale nakonec jej opustil. Sám však o sobě s odstupem tvrdí, že nikdy nebyl skutečný hudebník a své moduly považuje za špatné. S tím však nelze zase až tak moc souhlasit.

Mezi jeho další práce patří také tvorba ASCII grafiky pro stránky 1oo% a také byl hlavním editorem Amiga diskmagu Jurassic Pack.

You have no rights to post comments

Online bookmaker Romenia bet365