The Best bookmaker bet365 Bonus

Дървен материал от www.emsien3.com

HERO MUSIC COMPANY

Skupinu Hero Music Company (HMC) společně založili v roce 1989 Peter Winston (Petr Klvač) a Fred Brooker (Filip Oščádal). Oba majitelé osmibitových počítačů Atari si řekli, že světu úkáží, co jejich stroje dovedou. Peter Winston se pustil do grafiky a Fred Brooker do skládání hudby. Prvním veřejným debutem této trojice byla hra Tetris.

V té době začal Fred Brooker pokukovat po šestnáctibitových počítačích firmy Commodore a Atari. Inspirován demem na ZX Spectru se pokusil o nemožné a napsal (nutno podotknout jako první) ataristickou troj-kanálovou přehrávací rutinu. Svět samplovaného zvuku se rázem otevřel i pro Freda Brookera. Zde se také poprvé obejvuje postava Kevina Updika (Kamil Doležal), programátora sinclaristy. Demo "Digi Synth" s převzatými samply ze ZX Spectra spatřilo denní světlo zanedlouho poté. V této chvíli začali chlapci pracovat na konverzi známého logického rychlíku "ATOMIX", který byl pod názvem "MICROX" skutečně dokončen a sklidil neméně silný potlesk.

Ve skupině se objevují nové tváře. Prvním byl Richard Smollack jako dřímající programátor - ovšem jako první ze všech prchá do světa zvaného AMIGA. Druhým byl Paul Winter jako hravé třešdidlo schopné čehokoliv.

Chlapci v HMC začínají pracovat na hře z domácího prostředí inspirované rozhovorem v Excaliburu s Františkem Fukou - Brutal Recal je tady a trhá celou ataristickou veřejnost na zem. Několik měsíců před hrou je vypuštěno i líbivé demo s portrétem Františka Křepelky (Arnold). Hlavní hrdina hry se stává i hrdinou maturitní písemky Paula Wintera a získává na svou stranu i ministra školství. Na konkurz v Brutall Recall demu odpovídá mladičký nadaný grafik David Descrieux a je mu svěřena práce na grafice ke konverzi Lemmings.

Fred Brooker a Paul Winter kupují Amigy, práce na ataristických projektech vázne. Počátkem roku 1993 vychází první demo - titulky hry Lemmings a všichni čekají opravdovou bombu, která má přijít na trh někdy v říjnu (nepříjde).

Setkání s Jofou ze skupiny Vectors přináší spoustu plánů do budoucna, Fred Brooker odmítá připojení skupiny HMC pod skupinu Vectors.

Skupina HMC přijímá Kevina Updika a on přebírá veškerou programátorskou práci na Amize. Fred Brooker začíná pracovat na hudbě a Peter Winston odsunuje své zájmy poněkud stranou. David Descrieux kreslí obrázek k připravovanému projektu a Paul Winter s Richardem Smollackem se snaží o první hudební neúspěchy. Koncem prázdnin se začínají uzavírat kontrakty mezi různými lidmi a rozjíždí se spousta projektů. Za 22 dní je naprogramována hra Dune 3 aneb Achtung - Die Kurve pro Resetkání Podzim 93.

V květnu roku 1994 byla skupina interně rozdělena do dvou pracovních skupin. První pracovala na hře Werdengate a druhá na Saria a Sariana. Až do dokončení obou dem se skupina rozhodla zmizet z české scény. Padlo také rozhodnutí, že ani v budoucnu již nebudou přijímáni noví členové a ani nebudou spolupracovat na cizích projektech.

V roce 1994 byl ze skupiny vyhozen Paul Winter pro "absolutní lamerství" a přijat programátor Paul Linoe a grafik Rumun (Radim Křivánek).

V roce 1995 pořádala skupina HMC soutěže na Resetkání Zima 94. Po ní se nechali slyšet, že ukončují veškeré nekomerční projekty a distancují se od scény. Pracovali na hře Arrakis, ale nakonec jím s tím seknul programátor.

Po odchodu z Amiga scény se zaměřili na PC.

Složení skupiny

PřezdívkaCivilní jménoFunkceMěstoRočník
Peter Winston Klvač Petr Zakladatel, grafika Brno 1974
klvac thJeho první setkání s počítači se uskutečnilo ještě na základní škole, když mu rodiče koupili Atari 800XL. Ze začátku si jen hrál, hry jako Dan Strikes Back, Draconus, Boulder Dash, hry od Avalonu atd... Později se společně se svým spolužákem Filipem Oščádalem začali snažit i něco malého tvořit. Bohužel většina projektů skončila někde poblíž úvodních titulků. No ale v té době jim bylo okolo 13, 14 let. Ke své práci používal nejčastěji milimetrový papír, grafická data zadával číselně, naštěstí jich tehdy moc nebylo. Filip Osčádal tehdy udělal nějaký jednoduchý editor na znakové sady, základ to veškeré grafiky na Atari.

Když s tvorbou pro Atari skončil, tak celkem dlouhou dubu strávil studiem architektury. Od Atari přešel hned na PC, Amigu nikdy neměl. Až přibližně v roce 1998 ho Filip zlanařil do tehdy začínajícího Pterodonu a od té doby se živí tvorbou her. Pod křídly Pterodonu se podílel na hrách Flying Heroes, Vietcong, Vietcong: Fist Alpha a Vietcong 2. Pak oba přešli do Illusion Softworks (nyní 2K Czech) a dva roky vyvíjeli next-gen hru, která byla nakonec z důvodů, o kterých bohužel nemůžou mluvit, pozastavena. Následně pracoval v brněnském studiu firmy Kuju Entertainment. Tam se věnoval většinou grafice prostředí. Dnes bydlí v Brně a pracuje u firmy Slighty Mad Studios jako Senior Enviroment Artist.
Fred Brooker
(Phil Halloran)
Oščádal Filip Zakladatel, hudba, coder Brno 1974
filip oscadal thJeho prvním počítačem se stalo v roce 1988 Atari 130XE s magnetofonem XC12. Nápady na tvorbu hudby byly většinou jeho vlastní i když několik skladeb "překomponoval" podle vzoru na ZX a ATARI ST. Jako hudební editor na Atari mu u běžných skladeb sloužil BASIC, do nějž psal DATA řádky a doplnil je assemblerem, u digitálních skladeb psal už kvůli velikosti v TM-2004, po ruce kalkulačku, papír a tužku.

Přibližně v roce 1994, kdy se přestal zajímat o scénu, se začal věnovat hudbě na PC a natáčet hudební CD nazvané Dissolver. Ve stejné době začal pracovat na hudbě a zvucích pro různé projekty Petra Vochozky (Illusion Software). V roce 1997 začal pracovat pro firmu Altar na hře Fish Fillets. Následující rok se přidal společně s Peterem Winstonem (Petrem Klvačem) k Pterodonu jako externisté, kde za nějaký čas začali pracovat na plný úvazek (Flying Heroes, Vietcong). Fred Brooker opustil tuto firmu půl roku před jejím krachem v roce 2003 a přešel k firmě Illusion Software na pozici webmaster. Z této firmy odešel v roce 2005 a od té doby pracuje na volné noze jako programátor WWW aplikací v PHP5. Postupně prošel firmami Illusion Softworks, Pterodon a Neutron Star.
Kevin Updike Doležal Kamil Coder - -
emptyAutor grafiky do lemmintra pro 8-bitové Atari. Na Resetkání '94 mu někdo z Amigy 1200 ukradl všechny moduly do připravovaného musicdisku. Z tohoto důvodu byly veškeré další práce na jeho přípavě zrušeny.
Cyphre Richard Smolák Hudba Brno 1974
richard smolakVyrůstal na 8-bitových počítačích Atari (BASIC, 6502 assembler). V roce 1989 si koupil svou první Amigu 500 a začal experimentovat s grafikou, hudbou a zvukovými efekty. O něco později používal Amigu a několik syntezátorů pro práci s MIDI. Na začátku 90-tých let na vlně electro - house - techno - trance hudby založil společně s kamarádem (REBolek) projekt WEIRDDREAM a společně vytvořili několik CD. Přibližně někdy v tomto období také cestoval po blízkém východě, kde pracoval jako počítačový technik, zahradník, dělník, umývač nádobí, kameraman televizních reklam a střihač.Vyrůstal na 8-bitových počítačích Atari (BASIC, 6502 assembler). V roce 1989 si koupil svou první Amigu 500 a začal experimentovat s grafikou, hudbou a zvukovými efekty. O něco později používal Amigu a několik syntezátorů pro práci s MIDI. Na začátku 90-tých let na vlně electro - house - techno - trance hudby založil společně s kamarádem (REBolek) projekt WEIRDDREAM a společně vytvořili několik CD. Přibližně někdy v tomto období také cestoval po blízkém východě, kde pracoval jako počítačový technik, zahradník, dělník, umývač nádobí, kameraman televizních reklam a střihač.

V roce 1999 se poprvé setkal při skriptování internetové šachové hry s programovacím jazykem Rebolem (Rebol/Core). Opravdovou závislost na Rebolu si však vytvořil až ve chvíli, kdy na jeho počítači přistál Rebol/View. Od té doby se stal významným programátorem v Rebolu (přinesl AGG do REBOLu) a dokonce i úzce spolupracoval i s Carlem Sassenrathem.
Rumun Křivánek Radim Grafika Brno 1972
krivanek radim thPozději vytvořil hru Fish Fillets s hudbou Freda Brookera. Dnes pracuje jako Senior Software Engineer u Oracle NetSuite.

You have no rights to post comments

Online bookmaker Romenia bet365