The Best bookmaker bet365 Bonus

Дървен материал от www.emsien3.com

INSANITY

Skupina Insanity vznikla v podstatě až při tvorbě 3D hry Testament I. Během tvorby této hry skupina vytvořila své první demo nazvané Graveyard, s kterým vyhráli soutěž na Workshopu. Jednalo se o unikátní demo, jelikož obsahovalo spoustu prvků tehdejších zahraničních dem - morphing, stínované a texturované 3D objekty, deformace textur apd... Demo bylo vytvořeno u příležitosti uvedení nové LP desky jejich kultovní kapely King Diamond nazvané „The Graveyard“.

Tvorbě hry Testament předcházela snaha FiDa přeportovat hru Wolfstein pro Amigu. Bylo to přesně v době, kdy se začaly objevovat první pokusy o vytvoření 3D her na Amize. V pozdější době skupina pracovala na revoluční české 3D hře nazvané Enforce. Tu bohužel nikdy nedokončili (byly uvolněny pouze dvě demoverze), ale základ tohoto enginu později použili při tvorbě PC hry Shade: Hněv Andělů.

Přibližně v roce 1998 došlo u skupiny k postupnému útlumu tvorby pro Amigu a postupnému přechodu jejích členů na PC platformu. K oficiálnímu zániku skupiny nikdy nedošlo. FiDo dal dohromady několik lidí s kterými v minulosti na Amize spolupracoval na různých projektech, použil engine hry Enforce, upraveil jej pro PC a začal zkoušet štěstí na PC platformě.

Postupem času se našli tolik potřební investoři a FiDo společně s Dixiem založili firmu Black Element Software.

Členové

PřezdívkaCivilní jménoFunkceMěstoRočník
FiDo Doksanský Filip Coder Praha 1975
filip doksansky thJeho prvním počítačem se v roce 1988 stalo legendární Commodore 64. To mu vydrželo až do doby, než uviděl Shadow of the Beast a Turrican na Amize. Netrvalo dlouho, prodal C64 a koupil si první Amigu 500+ s přídavnou pamětí a pevným diskem. To mu ale nakonec nestačilo. Na A500+ se začal učit programovat, ale skutečnou hru ještě žádnou nestvořil, tedy pokud nepočítáme jednoduchou textovku Lone Wolf, kterou vytvořil společně s kamarádem. Následně si pořídil Amigu 1200 s turbokartou 030/40MHz v toweru.

Jeho přezdívka je sloučeninou jeho jména a příjmení. Měl ho vyhlédnutý již dlouho, ale původně jej zabíral Jiří Filous ze skupiny Sauria. Když se po čase dozvěděl, že s Amigou skončil, tak si tento nick po nějaké době převzal.

Vždycky se mu líbily 3D hry. Velice ho ve své době zaujal Wolfenstein 3D a mrzelo ho, že není i na Amigu. Jeho první pokus tedy směřoval stvořit jakýsi její klon. Bohužel zůstalo pouze u pokusu, neboť programovat docela uměl, ale grafika nebyla jeho silnou stránkou. V tomto klonu Wolfeinstena používal textury ze skutečného Wolfa, ale nebylo to ono. Začal tedy shánět grafika. Na jeho poptávku zareagovala firma Signum, díky které se seznámil s Petrem Kadlečkem (Dixie) a Radkem Volfem (Trax), který dlouho nevydržel. Pak s Petrem založili skupinu Insanity.

A to už byly na světě první náznaky jejich první komerční hry Testament, který vznikl vlastně skloubením Fidova 3D enginu a Dixieho grafiky. To bylo v době, kdy se vážně uvažovalo o vydání Testamentu jako komerční hry v Čechách. K tomu ale nikdy nedošlo. Testament v původní podobě vyšel pouze v Německu. Bylo to hlavně vinou české produkční společnosti, která se o Testament neuměla nebo spíš nechtěla postarat.

Mezitím se však Testament neustále vyvíjel. Změnilo se rozlišení, část grafiky i engine doznal mnoha změn. Neustálou optimalizací a vylaďováním Fido dosáhl vysoké plynulosti i na holé Amize 1200. Situace okolo Testamentu, nezájem a neperspektivnost projektu ho načas rozladila natolik, že se rozhodl věnovat PC platformě. A to byl tedy zásadní šok. Programovat pro PC je neuvěřitelná dřina. PC má sice velký výkon, ale nic, čemu by se při troše dobré vůle dalo říkat operační systém. Rychlá grafika - ano, rychlý procesor - ano, ale to, co on potřeboval ke své práci - ne. Programování v assembleru není legrace a ještě si to ztěžovat jinými nechutnostmi. Ani nápad. To ho nakonec nahlodalo, aby se ještě jednou vrátil k Amize. Tedy s tím, že pokud bude zájem bude psát i pro PC. Hlavně se v zahraničí objevilo dost firem, které Amigu v té době podporovaly a byla u nich šance, že jejich projekty by se daly prodat. Dělat zadarmo se dá jen chvíli. Věřil, že se dá na hře pro Amigu vydělat, ale ne u nás. Česká republika byla už v té době dokonale zamořena virem IBM a ta hrstka amigistů si spíše našla cestu ke svému místnímu pirátovi než k prodejci originálních her. Naproti tomu třeba v Anglii nebo Německu to bylo o mnoho lepší - to byla jejich šance.

Postupem času se vypracoval až k Amize 4000 (040/40MHz + PPC 604/180MHz, CyberVisionPPC). Zakladatel a hlavní programátor firmy Black Element Software, v které využil engine hry Enforce, v mnohém jej vylepšíl a na jeho základě byla později vytvořena hra Shade: Hněv Andělů a Alpha Prime.
Dixie Kadleček Petr Grafika, 3D grafika Praha -
emptySpoluzakladatel a hlavní grafik firmy Black Element Software. Dnes již v této firmě nepracuje.
Hollowman Veselý David Hudba Praha 1975
hollowman thK počítačům se dostal někde kolem roku 1985, kdy poprvé uviděl herní automaty (na mince). To byl také důvod, proč začal přesvědčovat rodiče, aby mu koupili nějaký vlastní počítač. Po slouhém terorizování, prošení a slibování všeho možného, mu rodiče koupili Didaktik M. Po nějaké době strávené hraním her se začal snažit tvořit něco víc. Začaly tak vznikat první trainery pro ZX hry, klasické textové adventury v BASICu (např Zork atd...). V roce 1988 začal chtít vlastní Amigu 500.

V té době jí však bylo téměř nemožné získat, protože u nás komunisté vyhlásili embargo na dovoz procesorů Motorola. Důvodem embarga bylo to, že procesory Motorola byly používány také v raketách Pershing. Nakonec však přišel listopadu 1989 a komunisté museli od válu. Zanedlouho už si domů vezl Amigu 2000 (2030/33 mHz). Nakonec skončil u Amigy 1200 vybavené turbokartou 68030/50 Mhz, 64 RAM, CD-Rom, CD-RW, Fast-Ata atd...

Svou přezdívku získal kvůli poslouchání hodně tvrdé hudby a svého času pořád dokola poslouchal Entombed, kteří měli na svém albu písničku Hollowman. Ta se mu zalíbila a rozhodl se její název používat jako svojí přezdívku.

K tvorbě hudby měl vždy blízko. Před Amigou dokonce hrál 4 roky na basu v punk-rockové kapele. K tvorbě hudby na Amize používal programy Protracker, Octamed, SoundStudio, Digibooster, Digibooster Pro atd... Ale nejvíce si oblíbil právě Protracker 2.31.

You have no rights to post comments

Online bookmaker Romenia bet365